Wij maken op onze website gebruik van cookies voor Google Analytics en AddThis (Social Media). Hiervoor hebben wij uw toestemming nodig. Meer informatie kunt u hier lezen.

Accepteer

Weiger

Mono-boodschap verspreid in businessmagazines

Hoe zorg je ervoor dat organisaties weten wat de Mono-boodschap is en hoe zij die boodschap kunnen inzetten in hun organisatie? Bij Senza houden we ons regelmatig bezig met deze vraag. Om de Mono-boodschap te verspreiden, lanceerden we onlangs in opdracht van het Verkeers- en Vervoersberaad Drenthe al de nieuwe Mono-website. Maar dat is niet het enige! Zo schreven we vorige maand ook een artikel over Mono in twee businessmagazines.   
 
Mono staat voor ongestoord onderweg; zonder afleiding van appjes of social media. Als je rijdt, houd je je aandacht op één ding en dat is het verkeer. De focus van de landelijke Mono-campagne ligt op dit moment vooral op woon-werkverkeer: organisaties en hun medewerkers moeten het niet meer normaal vinden om onderweg met hun telefoon bezig te zijn.
 
Vorm en inhoud
Om de Mono-boodschap onder de aandacht te brengen, schreven we artikelen voor twee businessmagazines: voor de Drentsche Golf- en Countryclub en in ‘A28 Dubbel bekeken’. Senza bedacht de vorm en de inhoud van de artikelen. We bedachten hoe we de boodschap het beste op de doelgroep konden overbrengen, schreven de artikelen en zochten er passende afbeeldingen bij. Je kunt het hieronder downloaden.
 
Gaat jouw organisatie ook voor Mono?
Op de website www.monodrenthe.nl lees je meer over de Mono-campagne in Drenthe. Heeft jouw bedrijf of organisatie ook interesse om zich in te zetten voor Mono? Laat het dan weten via info@monodrenthe.nl of (06) 52 47 51 35.